Thursday, May 14, 2009

About me..

Nu sunt prea multe lucruri care imi vin in minte atunci cand ma gandesc la mine..unul dintre ele ar fi de cele mai multe ori naiva..si copila..Am inceput sa scriu din lipsa somnului..defapt m-am trezit ca imi suna telefonul..si dupa am inceput sa ma gandesc la o tona de chestii..cum ar fi: de ce ar trebui sa fiu eu responsabila daca tu o dai in bara cand eu nu mai sunt cu tine???!!...ei bine nu sunt!!..sunt fix consecintele a ceea ce ai vrut tu pentru tine..Cat despre mine lucrurile or sa se aseze la un momendat..cat despre prezenta..anumite lucruri m-au facut sa imi dau seama ce vreau eu defapt pentru mine..e simplu si totusi atat de complicat..e simplu pentru ca ce vreau eu se regaseste in fiecare dintre noi, dar e complicat pentru ca doar cativa alegem sa il folosim..Bucurestiul chiar ne schimba pe toti intr-o oarecare masura...dar e frumos asa cum e!! :)

Daca nu ai inteles nimic din ce am scris mai sus, nu-i bai!..E aproape 3 dimineata iar eu sunt semi-adormita gandindu-ma la tampenii ;)) Daca vrei sa stiu ce as putea sa vreau citeste-mi si alte scrieri de pe blog..;) Si totusi lucrurile ar putea fi atat de simple..

No comments: