Tuesday, June 19, 2007

Happy happy, joy joy :))



Foarte tare frate!! And it is allowed :)) Surprize peste surprize -de parca am fi la "Stupize, parbrize cu Andreea Marin";)) - funny moments, great oportunites... Si am ajuns la concluzia: "I'm so fucking lucky !!" :P si prietenii ma aproba, k daca nu.. :)) Un weekend de invidiat si nici saptamana nu putea sa inceapa mai bine: interviu Antena luat cu brio k de "am o voce si dictie elevata si inteligenta" ca sa o citez pe d-na producatoare ;), maine filmari with one of my best friend(My little baby star :) ) la Romantica, inca un interviu la Total unde din nou dictia "va fi de partea mea", ca doar am crescut-o bine domne' :))))))) and the story will go on and on.... Singurul lucru care il mai am de facut e sa ii mai vad si pe ai mei...k iar urla mama k imi schimba incuietoarea d l usa daca nu mai trec si pe la ea :))) I love her sooooooooo :)) And I love Alisa 2....the other little baby star :*:*:*:* :P Mai lipseste ceva..sau cineva..OOOPPPSSS ... ;) Love u bitch :)))))Til' next time...u know..SMILE !!! :)) :*

No comments: