Friday, November 07, 2008

My new THING..

Am vazut acum cateva zile intr-o reclama pe pagina de HI5 a iubitului meu, Christian Green, un telefon mobil.. nu trebuie sa va mai spun ca m-am indragostit pe loc de el!!! ( nu de iubitul meu pentru de el sunt de mult, ci de tel :p ).
Am dat un search sa aflu mai multe despre el si l-am gasit la Orange..si se vindea pe puncte thank you..spre fericirea mea :D Mai greu a fost sa ajung la singurul Orange Shop din Bucuresti care il si avea :D..dar am reusit..cu ajutorul Alinei care m-a "calauzit" pana acolo, k nu prea stiam sa ajung :P.
Asa ca de aseara sunt fericita posesoare a unui LG KS 360. YUUPPIIIII !!! Sa-l stapanesc sanatoasa:P Ah si face toti bani..chiar daca e chiar ieftin telefonul;))

4 comments:

Unknown said...

hey

eu caut acest lg de nu mai stiu cat timp si nu reusesc sa dau de el. ma intrebam daca ai putea sa-mi spui care este Orange Shop-ul unde l-ai gasit ca poate inca il mai au. mersi oricum:)

Alexandra Simion said...

eu l-am luat de la orange shop mosilor..dar atunci era ultimul din stoc. il poti comanda de pe www.orange.ro din sectiunea webshop si iti vine destul de rpd(asta daca iti faci cont pe site) sau daca nu da un tel la info orange serv clienti si iti spun ei in ce magazin poti gasi tel..sau cand. Bafta. E ff misto tel face fiecare banutz :P

Unknown said...

thx. am reusit sa dau de el ieri si acum m-am apucat sa-l butonez:)

Alexandra Simion said...

Cupla. Eu il vroiam pe rosu initial..da daca singurul era pe albastru.bun si asa:P. Sa il stapanesti sanatoasa:P