Thursday, November 13, 2008

Încă puţin şi facem 1 anişor !!!!

A trecut repede timpul.. parcă mai ieri ma pregăteam să dau ştirile pentru prima dată la Deea..şi atunci l-am cunoscut şi pe el.. i-am luat id-ul de mess de la o colegă (aceaşi colegă care imi spusese că el păruse interesat de mine) pe motiv să păstrăm legătura pentru stiri.. ya right!! La început ţin minte că eram amândoi fff reţinuţi, dat fiind faptul că de câte ori coboram la ştiri abia dacă schimbam 2 cuvinte... conversaţiile le purtam pe mess, nah eram şi noi mici :P.

Şi am ajuns aşa şi la petrecerea de Crăciun a radiourilor... n-am mers împreună dar ne-am tot întrebat unul pe altul dacă mergem.. Şi acolo..la petrecere.. ne-am sărutat prima dată!!! Şi chiar dacă era o zi de 13 (decembrie) nu ne-a purtat ghinion pentru că suntem încă împreună şi pentru că încă ne iubim mai mult decât orice. Şi ne-am propus să fie aşa în continuare!!!!
Te iubesc mai mult decât orice! Şi aşa cum am mai spus: To the world you may be one person,but to one person you may be the world!!!!




No comments: