Thursday, October 11, 2007

Dupa modelul: 1 gratis la 2 facute vin si pensiile private


Deci fratilor: am inghitit si tona de reclame care a intrat pe TV-uri si radio-uri (macar pt astea ati platit sa le difuzati :D )... Am suportat si multellleeeeee telefoane de la diversi oameni deveniti consultanti financiari peste noapte (ca asa va numiti in caz nu vi s-a spus pana acum)...
Dar fratilor.. sa va agatati tot felul de materiale pe la geamuri..
Gen poza de alaturi : "DACA FACETI PENSII PRIVATE ING VENITI SI SUS".. Adevaru' e ca iti si inspira o incredere debordanta !!!!!
Ahhh...unde mai pui ca poza e facuta fix in mijlocul Bucurestiului: pe Magheru.
Si nu e singurul "banner" - daca poate fi numit asa-. Am vazut ca si pe blogul lui Olix e un post cu o poza facuta in Timisoara.. Vorba lu Olix: o intreaga campanie frate !! :))


1 comment:

Anonymous said...

Te-am gasit pe blogul lui Olix, si am vrut sa vad tu ce zici de asta...:)...ok, n-am sa ma repet, daca vrei citeste comment-ul meu de la "OLixbolix", dar hai sa-ti zic: consultantii financiari se ocupa de asigurari, ei pot sa "angajeze" agenti externi, care devin "peste noapte" agenti de marketing, adica nenorocitzii asdtia cu pensiile lor :)))