Thursday, January 17, 2008

Gata..m-am facut mare :P

Am facut si eu 20 de ani...vorba unora am intrat in randul lumii :)) :P

A fost o zi.. mai mult decat frumoasa.. si cu toata lumea care conteaza langa mine: my baby (love u so, and always will love u no matter what..), thk 2 the best girls ever Ali, Ioana, Elena, Ani (chiar daca azi a lipsit), Vio...si ma gandeam daca il pot include si pe Ciprian aici.. ca la cat sta numa' cu gagici in redactie.. :)) :P and btw: love my gift :*:* thk 2 my mum, little brother (care a vrut sa fie primu care imi zice la multi ani si mi-a zis de aseara de pe la 23 fara...), 2 Wanna care nu se hotara daca sa astepte sa fie fix pe ceasul meu sau pe al ei :P..and thk 4 the msj Olix(am vazut ca mi-ai urat toate cele si pe blog :P )
Multumesc pentru mesajele de "La multi ani"... si la mai multi ani :P

6 comments:

OLiX said...

La Multzi Ani ADAAAA !!! Sa cresti mare mare mare mare mareeee de toooot , sa fii iubita, sanatoasa, fericita si implinita !!!

Unknown said...

- Si…tinand cont ca e primul week-end in noua ta varsta(care incepe cu cifra 2…pentru o buna perioada de timp)…sa fie cat se poate de placut! Asa ca…have fun!!! With or without Radio 21(ca sa folosesc o rima…creata chiar de voi…echipa *21*).

Unknown said...

Asa ca…Distractie placuta alaturi de fete(*Gwen Stefani - Hollaback Girl*-melodie&videoclip---interesante.) si/sau alaturi de baieti(*Wyclef Jean feat. Akon Lil Wayne - Sweetest Girl*)!

Unknown said...

Si..apropo…cum e mai bine sa fii?…king of the castel…or…king of disco…*Akcent - King of disco*-vs.-*Daft Punk-King of my castel*…

Alexandra Simion said...

Clarrrrr "King of my castel" :P

Oana Tache said...

love ya baby and happy B-day!!! allready miss ya!