Thursday, January 31, 2008

Marire de salariu?..poate nu ;))

După 2 ani , un om realizează ca el NU a fost promovat, NU a fost transferat, NU i-sa mărit salarul, NU i-sa dat primă, Si că compania NU face nimic în acest sens.Si decide să meargă la manager si a început să-i mentioneze sefului observatiile sale.
Seful uitîndu-se la el a rîs si l-a rugat să ia loc spunînd:
-Prietene TU nu ai lucrat în compania asta nici măcar o zi!!!
Omul a fost surprins să audă aceasta dar Seful a continuat să explice:
-MGR.- Cîte zile sunt într-un an?
- OM : - 365, iar o data la 4 ani 366
-MGR.- Cîte ore are o zi?
OM : - 24
-MGR.- Cîte ore muncesti o zi?
- OM : - 8 ore pe zi
-MGR.- Asa deci, cît la % dintr-o zi muncesti?
Omul face calculele si zice:
- 1/3 dintr-o zi adică 33,3%
-MGR.- Foarte bine, deci cît reprezintă 1/3 dintr-un an?
- OM : -122 (1/3 x 366=122) zile
-MGR.- Vii la muncă si în weekenduri?
- OM : - Nu
-MGR.- Cîte zile de weekend sunt într-un an?
- OM : - 52 sîmbete si 52 duminici, deci în total 104
-MGR.- Merci, dacă eliminăm din 122 de zile 104 cîte zile rămîn?
- OM : - 18
-MGR.- OK. De obicei în fiecare an ai 3 săptămîni de concediu. Acum elimină 15 zile din cele 18, cîte rămîn?
- OM : - 3
-MGR.- Lucrezi de Anul nou, Paste si Crăciun?
- OM : - Nu domnule.
-MGR.- Bun. Elimină cele 3 zile de sărbătoare. Cîte zile rămîn?
- OM : - NICIUNA, d-le.
-MGR.- Păi ce mai doresti?
- OM : - Am înteles domnule. Vă multumesc pentru toti banii pe care mi-i oferiti.

Îmi pare rău că am încercat să fur de la Companie!!!

6 comments:

Unknown said...

da! Dar *se rupe filmul*…la un moment dat…adica e rupt intentionat(ca-n viata….uneori…de unii…dar facut in asa fel incat sa nu sesizezi)…mai exact…se face(o face managerul din situatia de mai sus) trecerea de la o treime ce se aplica unei zile de lucru la o treime dintr-un an…brusc si eronat…si asa se si inverseaza unele date…adica cele 122 de zile dintr-un an sunt de fapt nemuncite...iar restul pana la 365(366) sunt lucrate…sau nu-i asa?!

Unknown said...

-apropo de deductii(mai mult sau putin bazate pe logica cea adevarata…sau mai mult pe mici siretlicuri)… *Dimineata, in drum spre serviciu. Un evreu vede in statia de tramvai un domn bine facut si foarte bine imbracat. Prezenta lui il intriga. Un domn astfel imbracat nu se duce la serviciu la aceasta ora din dimineata; daca nu se duce, inseamna ca vine; de unde poate veni in zori de zi un domn astfel imbracat decat de la o dama; un domn bine vine de la o dama bine; la noi in cartier sunt trei dame bine: Natasa, care-i insa plecata la Leningrad, Rashela, dar de la ea vin chiar eu, si sotia mea. Sotia mea are trei amanti: directorul ei (firesc), directorul meu (normal), si pe un oarecare domn Abramovici.
- Buna dimineata, domnule Abramovici!
- Buna dimineata. Dar de unde ma cunoasteti?
- Simpla deductie.*

Unknown said...

Si..tot apropo de deductii...

* La maternitate, in sala de asteptare trei barbati stau cu sufletul la gura. Iese moasa si il felicita pe primul:
- Felicitari aveti gemeni !
- Doamne, ce coincidenta, eu chiar lucrez la Minessota Twins...

Dupa o ora iese aceeasi femeie si spune celui de al doilea tatic:
- Incredibil, aveti tripleti !!!
- Nu pot sa cred, ce coincidenta, eu lucrez la 3M Company.

Al treilea lesina.
- Ce s-a intamplat, intreaba moasa?
- El lucreaza la 7UP...*

Unknown said...

Si legat tot de logica...sau mai bine zis...de lipsa ei...acu' nu stiu sigur daca nu cumva eu sunt cel aflat in afara ei....dar poate ma lumineaza cineva.
--Am si eu o intrebare…sunt eu cam tampit? Sau mi-am pierdut capacitatea de a mai intelege unele lucruri pe lumea asta?(asta..cu o conditie…daca le-am inteles vreodata!) Pai vad(abia acum…dar poate ca era mai de mult dar n-am observat eu) pe un panou publicitar{de marime medie} urmatorul mesaj care facea(cel putin incerca) reclama la un spatiu(ca nu stiu cum as putea sa-l numesc dupa *gustul* amar pe care mi l-a lasat) in care se vand diverse produse(mai mult sau mai putin de fast-food)….si mesajul cu pricina suna exact asa: *DACA VREI S-O PUI, HAI LA UN PUI!*..deci m-a lovit ceva in moalele capului…nu stiu ce…dar m-a lovit…pai cum poti sa te gandesti la un asemenea mesaj prin care sa ai pretentia sa atragi clienti..dar mai ales cum poti aproba/autoriza un asemenea gunoi spre a fi citit de public…chiar ne luam la misto…asa pe fata? Pai alte rime nu se pot gasi..chiar asa de saraci am ajuns? Si la rime? Si la cuvinte…pai daca e vorba de-asa…eu, ca si consumator(de mesaje publicitare…ca produse din locatia respectiva nu mai consum nici daca mi le livreaza direct acasa…avand in vedere ce *splendida* indigestie am facut…si nu numai eu…e adevarat…destul de demult…dar acum s-ar putea sa fac indigestie si de la mesajele lor….chiar daca nu le mai consum produsele) am periculoasa libertate(in aceste conditii create in mod artificial si nefericit…de persoane care cu siguranta nu stiu ce fac…asta ca sa nu afirm ca…NU SUNT IN TOATE MINTILE!) de a-mi lasa neuronii sa zburde prin cele mai neinchipuite taramuri(*in cel MAI NEGATIV* sens posibil)…si sa faca cele mai neastepate interpretari…pentru ca in contextul de fata…totul este permis…in special, de cel care a avut placerea de a ne incanta cu mesajul de mai sus. Sau poate ca ma gandesc eu la prostii…cand de fapt ar fi trebuit sa inteleg ca daca vrei s-o pui (de-un ospat) sa treci pe la respectivii…da! Cred ca sunt cam lent in gandire! Cred ca logica imi joaca feste! Ce sa-i faci! Cred ca m-a extenuat sesiunea asta de examene! Mai, sa fie!

Unknown said...

Si ca tot am sesizat ca exista uneori o impletire(cam nefericita) intre *amuzant* si *trist*...
*Sotul vine acasa, urla, tranteste, se ia de nevasta:
- Baa, oare toate femeile-s asa proaste, superficiale, lipsite de profunzime?!
Nevasta face si ea spume:
- Pai ce, ba, io-s proasta? ce-s, proasta ta??!!
Sotul:
- Da, ca asa sunteti toate!
Nevasta:
- Ba nu!
Sotul:
- Atunci zi-mi ceva profund... ceva care sa ma bucure si sa ma intristeze in acelasi timp!
Nevasta, dupa ce se gandeste putin:
- Bine... o ai mai mare ca a lu' frate-tu!*

Unknown said...

Si apropo de examene…si de logica(sau de lipsa ei)…si de *gust* amar…
Dupa unele experiente cam neplacute..chiar in aceasta saptamana(una dintre ele avand drept potentiala cauza…faptul ca… am avut *neobrazarea* de a-mi permite sa am o alta abordare cu privire la un proiect…necesar pentru promovarea unui examen…care m-a costat destul la examenul respectiv…si culmea…profesoara cu pricina…gandindu-se ca nu am fost pus la punct indeajuns…am fost picat la urmatorul…desi …dupa ce l-am sustinut si pe acesta…am aflat la iesirea din examen ca ajunsesem exact la aceleasi rezultate ca si unii dintre colegii mei care au promovat…chiar cu notele meritate..)…gasesc urmatorul citat…care explica partial cauza *problemelor* pe care *mi le-am facut cu mana mea*…sau poate ma insel eu
"PASTREAZĂ CAPUL PLECAT, PRIVIREA RIDICATĂ, GURA ÎNCHISĂ ŞI MINTEA DESCHISĂ"(Masutatsu Oyama)
Poate ca daca as fi aplicat indicatiile de mai sus(asta cu o conditie…sa-l fi citit inainte de respectivul *eveniment*), situatia ar fi stat altfel…poate.
Si apropo de acest dicton…observ ca tu, oarecum, esti imortalizata intr-un astfel de moment…intr-o poza de la Petrecerea Europa FM(postata pe acest blog...la un articol mai indepartat)…poza in care mai apar si niste flori(un buchet sau doar un ornament aflat pe masa) intr-o combinatie destul de interesanta…. Asa ca…poate invata si altii de la tine…si la altii m-as include si eu…fara pic de ironie.