Thursday, January 03, 2008

Luv ma'boy ;

Am promis ca spun despre Revelion...dar.. in momentul asta nu vreau sa tin decat pentru mine clipele frumoase si sa fiu egoista un pic asa:P

In cateva cuvinte... a fost cel mai frumos revelion !!!! :)






"Staring out at the rain with a heavy heartIt's the end of the world in my mind, Then your voice pulls me back
Like a wake-up callI've been looking for the answer
Somewhere..I couldn't see that it was right there
But now I know what I didn't know
Because you live and breathe
Because you make me believe in myself
When nobody else can help
Because you live girl
My world...
Has twice as many stars in the sky
It's all right. I survived. I'm alive again.
'Cause of you, made it through every storm
What is life? What's the use?..If you're killing timeI..'m so glad I found an angel
Someone...Who was there when all my hopes fell
I wanna fly looking in your eyes

11 comments:

Unknown said...

- Era cat pe ce sa ma las dus in eroare…dar cum micile detalii fac diferenta si te lumineaza…si uneori te dau de gol…Dar… Posibil sa ma fi inselat. Totul e posibil.

Unknown said...

Abordarea pe care o pui in practica este exact asa cum esti si tu …adica…foarte inteligenta!

Unknown said...

-E foarte bine sa mai fii si egoist/a din cand in cand…imporatant e ca si ceilalti sa constientizeze ca acest lucru este normal..din cand in cand…dar cu o conditie…sa nu exageram..dar acu’ tine de fiecare in parte…asa ca ai tot dreptul sa fii egoista…dar sa nu fii egocentrista…dar nu e cazul tau….tinand cont ca esti egoista…doar *un pic asa*.

Unknown said...

-Imi permiti sa fac o presupunere?…ca tot aminteam de detalii…Ca ai avut parte de cel mai frumos revelion de pana acum, sa se datoreze faptului ca *you’ve got married* ?...in noaptea dintre ani?...asta sa fie, oare, explicatia ? sau am inteles eu gresit?

Alexandra Simion said...

daca "i've got married"...cred k asta tine e ceea ce ai in suflet/de ceea ce simti nu de cateva hartii pe care oricum le vei pierde probabil la un mom dat :P.. deci intelegi u ;) I just can not stop loving him :)

Unknown said...

Sa fie, oare, … Deja vu-*I can’t stop!* ?

Unknown said...

--Sau poate ca cel mai frumos revelion de pana acum…se datoreaza fapului ca ai ajuns la aceasi concluzie care reiese si din finalul urmatoarei povestioare ?! Eu asa zic !!!


*O legenda veche spune ca mai demult oamenii erau buni. Dar au profitat atat de mult de puterea divina din ei incat stapanul tuturor zeilor a decis sa le ia aceasta putere si sa o ascunda intr-un loc unde va fi imposibil de gasit. Tot ce i-a ramas sa faca era sa gaseasca ascunzatoarea potrivita.
A fost convocat consiliul zeilor pentru a se gasi solutia. Zeii au sugerat:
-De ce sa nu ingropam puterile omului in pamant?
Stapanul tuturor zeilor a raspuns:
-Nu, nu vom face asta pentru ca omul va sapa adanc si le va gasi…
Atunci zeii au spus:
-In acest caz, sa le trimitem divinitatea pe cel mai adanc fund al oceanului!


Dar stapanul tuturor zeilor a raspuns din nou:
-Mai devreme sau mai tarziu omul va explora adancurile oceanului si cu siguranta ca o vor gasi si o vor aduce la suprafata…
Atunci zeii s-au aratat invinsi:
-Nici pamantul, nici oceanul nu sunt locuri unde puterea divina sa fie in siguranta, insa alte idei de ascunzatoare nu mai avem.
Stapanul tuturor zeilor a exclamat dintr-o data:
-Iata ce vom face cu divinitatea omului! O vom ascunde adanc inauntrul lui, pentru ca este singurul loc unde nu va cauta.
De atunci incoace, conform legendei, omul a cautat in toata lumea, a explorat, a urcat si a sapat cautand… ceva ce a fost in tot acest timp inauntrul lui. *

Eu asa zic !!!


Da! Dar tu tragi concluziile! Daca exista! Asa ca…parca si egoismul de care aminteai tu sa justufica…oarecum…

OLiX said...

ada e indragostitaaaa !

Unknown said...

Observ cu surprindere ca se mai difuzeaza pe la tv si filme care merita…pai am auzit de la cineva(nu am reusit sa-l revad) ca ieri seara a fost pe B1 TV *Pianistul* in regia lui Roman Polansky…apoi azi afost redifuzat pe TVR1 *Contele de Monte Cristo*(ultima ecranizare…cred….oricum cea din 2001-2002) cu James Caviezel…apoi tot azi un film care, de asemenea, mi-a placut *Campul dragostei(Love Field)* in care inteerpreteaza magistral Michelle Pfeiffer…pe MGM

Unknown said...

Ce de amintiri in vin cand ma gandesc la *Pianistul*…l-am vazut o singura data…dar mi-a ramas bine intiparit…de momente frumoase imi amintesc revazand si *Contele de Monte Cristo*…desi l-am revazut de cateva ori…dar niciodata nu ma plictisesc…Ultimul film mentionat…cel cu Michelle Pfeiffer nu imi trezeste prea multe amintiri…pur si simplu e realitatea acelor vremuri(o cruda realitate-referitor la rasism) transpusa cu ata de mult talent pe o pelicula…

Unknown said...

*…Referitor la momentul detentiei viitorului conte de Monte Cristo…
Stiu. Poate parea stupid…dar cand ma gandesc la cata rabdare…autocontrol(sa nu o iei razna pur si simplu)…forta interioara…e adevarat…si cu ceva ajuotr din partea unui alt coleg de celula…a putut avea personajul principal…parca toate problemele…toatem lucrurile care nu imi ies asa cum mi-as dori eu…palesc usor-usor….si am spus la inceput ca poate parea stupid pentru ca e un scenariu de film…dar…lasa sa fie doar un scenariu de film si atat…e de-ajuns!