Thursday, December 06, 2007

Amanta..o varianta mai "comoda" de iubita


Nu imi spune ca suna nush cum...suna real..
Pentru unii e mai convenabil asa.. e mai convenabil pentru secolul XXI..
Va vedeti din cand in cand.. niciunul nu face gura cand nu dati nici un semn pentru perioade mai lungi de timp.. Va vedeti ..va simtiti bine unul in compania celuilalt... si dupa va vedeti de ale voastre...
Deja a devenit o meseria.. Oare se baga in nomenclator?? Ca stiu cate unele care ar avea carte de munca la asta :))) :P
Dar..se aleg cu ceea ce isi doresc.. fara prea multa bataie de cap..
Este "cautata" atunci cand partenera "oficiala" a respectivului se transforma doar intr-o persoana rece, care nu s-a saturat sa ii suporte capriciile in fiecare seara..si cu care deja nu mai ai foarte de multe de impartit..la un moment dat nici macar patul.
Daca tragi o linie..ai putea spune ca e mai "avantajos" sa iti imbratisezi "meseria" de amanta decat cea de iubita..
"Si totusi…aceeasi perna goală in cele mai multe din nopti, acelasi brad de Craciun impodobit de una singura. Sau…poate exista cineva sa umple si aceste goluri. Ori aceste goluri nici nu exista de fapt. Intr-un final, cum e mai bine? " (www.petocuri.ro)

9 comments:

Unknown said...

Un subiect de discutie mai controversat si mai predispus la nesfarsite pareri nu puteai gasi! Se pot aduce opinii pro si contra, fara ca cineva sa poata argumenta in mod coerent si absolut ca detine adevarul absolut! Deci orice ar sustine X, poate veni Y si-i poate demonstra contrariul…si se vor gasi intotdeauna sustinatori/adversari pentru ambele baricade…si demersul continua…si va continua…si nu cred ca se va termina vreodata…dar sunt bune si discutiile in contradictoriu.(S-ar putea sa fi spus numai lucruri lipsite de sens…dar nici nu m-as mira la saptamana pe care am avut-o, in general, si ziua de azi in particular).Oricum, daca i se creeaza conditiiile necesare, omul poate face orice(nu aproape orice!ci, chiar orice! Fie el bun ori rau!) pe lumea asta…nu numai sa devina amant.

Unknown said...

Ca tot veni vorba de amanti…acu’ nu stiu daca se intersecteaza in vreun fel…
http://www.sensational.ro/ {daca nu merge cu litere mici, incearca cu majuscule…ciudat, dar asa mi s-a intamplat…cu toate ca atunci cand scrii cu majuscule, acestea sunt transformate in litere mici la incarcarea paginii}. Are si fundal sonor
Nu e vorba de vreun site matrimonial…desi la prima vedere asa poate parea…e un site comandat de HAT, ori Samsung…pentru promovare….apropo, e destul de tentant sa iti dai datele ca sa vezi ce urmeaza…eu nu am facut-o…nu sunt dispus…pentru ca stiu care e scopul colectarii acestor date…asa, ca…cine vrea…cine e curios…sa o faca…oricum nu e un lucru grav.

Unknown said...

Apropo de amanti, sa luam o situatie, un caz. Un cuplu care are un copil de vreo 18-19 ani. Fiecare are cate o „extra-relatie”(„un bonus”), despre care stiu si consimt ambii parteneri…si chiar mai mult sunt si prieteni de familie, si chiar(asta-i tare de tot!) isi si favorizeaza, isi si creeaza chiar conditii cat mai prielnice pentru bunul mers al respectivelor aventuri(mai pe romaneste, cand vine amantul/amanta „in vizita”, sotul/sotia-dupa caz- ia copilul{despre care am omis sa precizez ca e putin cam retardat…pe bune!}…daca se afla pe acasa…si isi cauta pretexte de a pleca din casa pentru a-i lasa pe cei doi „sa se cunoasca mai bine”). Cum se mai pot numi astfel de relatii???! Eu chiar nu stiu!

Unknown said...

Apropo de ultimul meu comment: „mama a zis ca daaaaa”(asta spune pustiul in video)
http://video.neogen.ro/user/doiana/etgpkqbykk5vd75bdlalruz4qburqp64/

Unknown said...

Dar sa tinem cont si de luna in care suntem:
Awesome Christmas Lights: http://www.metacafe.com/watch/962354/awesome_christmas_lights/

ruleta said...

Pe fostul meu iubit l`am facut actualul meu amant..e mult mai "comod"..si ne intelegem mai bine..:)iar perna mea nu`i goala..ori e iubitul ori e amantul :)

Unknown said...

PENTRU FATA CARE NU IUBESTE- Nu iubesti—dar vrei sa fii iubita-dar nu stii ce inseamna „a iubi”---mai intai trebuie sa stii ce ceri..si dupa aia sa ceri…invata sa dai…si apoi sa ceri…

Unknown said...

PENTRU FATA CARE NU IUBESTE- Am intrat pe blog-ul tau si am constatat, cu tristete, ca tu chiar spui un adevar(cel putin asta a fost impresia)…pai ti se citeste pe expresia fetei…in una din pozele postate…e ffffff. trist…sau poate e doar o impresie…

ruleta said...

e trist..stiu :)