Monday, December 24, 2007

Gepeto for a broken heart..

Poate e de vina doar ideea ca "acel cineva" exista..

Imi lipseste ideea de.. EL... :)
Mda.. nu sunt prima si nici ultima.. si nu mi se va intampla asta nici pentru ultima oara..ci peantru a miiaaaaaa oara... deh..probabil ca asta e si farmecul vietii, nu? :P
Stanciu probabil ca mi-ar tine aici o teorie de mi-ar demonta toate cele spuse mai sus si toate parerile mele in ce priveste relatiile...
Si sa revenim la acel "el".. Cred k pentru o scurta perioada prefer sa fac ca in poza de mai sus...sa privesc la cei care incearca sa mentina o relatie... eu am zis pas... poate nu era nici momentul nici motivul.. Doar ca pur si simplu am simtit ca nu pot sa fac asta la fiecare 2 zile... nu pot sa incerc pe cineva sa conving de un anumit lucru la infinit...


So.....


2 comments:

Unknown said...

-referitor la poza cu fata care priveste…dincolo de acea plasa…VIDEOCLIPUL David Guetta Vs The Egg - Love Don’t Let Me Go(cel putin inceputul…sau macar o secventa).

Unknown said...

Referitor la… “Mda.. nu sunt prima si nici ultima.. si nu mi se va intampla asta nici pentru ultima oara..ci peantru a miiaaaaaa oara... deh..probabil ca asta e si farmecul vietii, nu? :P”….daca pleci din start cu NU…cu o idee negativa(cel putin asta e impresia mea…dar admit ca ma pot insela)…nu poti obtine decat un rezultat negativ…putin probabil sa obtii unul pozitiv…asa ca… "An optimist sees an opportunity in every calamity; a pessimist sees a calamity in every opportunity." -Winston Churchill…Si nu-i asa ca tendinta e sa fii un optimist radical, convins???!! Eh! Viata iti demonstreaza ca nici asa nu e bine, cum nici pessimist nu e bine sa fii…si cum e bine?? E cel mai bine sa fii realist…adica sa urmezi acea cale de mijloc…care pentru unii reprezinta un pasaj dintr-o poveste, un basm, sau un mit…eu imi asum, imi permit sa imi asum acest risc de a urmari calea de mijloc…asta nu inseamna ca voi face un scop din asta…nu voi deveni un fanatic…pentru ca, daca o voi face sau daca voi incerca macar, voi esua cu siguranta!