Wednesday, December 19, 2007

Back again 4 you


Dragilor tin sa va spun ca nu m-m plictisit de comm-urile vreunuia dintre voi, si nu asta e motivul pentru care nu a mai aparut nici un post nou pe blog.

Numai ca in perioada asta a minunatelor sarbatori am fugit si eu dupa cadouri ca toata lumea ..si pe la petrceri :P ..deci am acces destul de greu la blog...dar asta nu inseamna ca nu citesc fiecare comm primit sau ca nu ma uit pe propunerile cu link primite ;)


Drept urmare hai sa va pun la curent cu ultimele noutati:

Am avut Christmas Party @Radio 21 si a iesit fff misto. Au fost invitati prieteni de-ai radioului, oamenii cu care noi lucram etc..


A fost o seara care ne-a ajutat sa ne revenim dupa 1 an e munca... mai mult sau mai putin :p
Cu alte cuvinte distractia a tinut capul
de afis :))...dupa cum vei vedea si in poze...














1 comment:

Unknown said...

Referitor la acest articol… Nu am ce comentarii sa mai fac…le-am facut la un alt moment…mai potrivit sau nu…