Saturday, August 04, 2007

I wish....

pic @Bogdan Stanisor


I wish..

Asta era o chestie care mie imi placea foarte tare cum suna..nu stiu avea.. o chestie.. suna intr-un fel... chiar daca nu imi doream ceva anume..

Nici acum nu imi displace.. dar cand intr-adevar simti ca iti lipseste ceva.. nu mai suna parca la fel..

Si mi s-a pus si intrebarea: "What do you wish ?" so I said: "Really..do not know.."

Deci e si mai grav !!

Tu ce faci cand ai impresia ca ai totul..ca poti face totul..dar dintr-o data ramane un gol.

Si ooppss. . Daca ai si norocul sa iti dai seama relativ repede ce lipseste (si nu sa iti bati capu zile in sir fara o concluzie..) iti mai dai seama ca.. ce e si mai trist e ca nu depinde mai deloc de tine !!

Si daca va intrebati ce am patit.. Nimic !!

Stiu ca multi se regasesc in randurile de mai sus !

Si da..multi imi spun: "bay ce te tot plangi..ai o viata frumoasa, ai un job dupa care multi plang, ce mai vrei?"

Ei...buna intrebare !

Vreau sa umplu golul care nu il acopera nici o satisfactie profesionala..nici toti banii din lume.. si nici cei mai buni prieteni..

Si o sa zici: "eh, da las' ca se poate si fara. Nu le poti avea pe amandoua". Pai da..asa am zis si eu... o perioada!

Oare se poate si fara ???????

Fara ce?..Da ai dreptate ! Tot blogul s-a evitat cuvantul in sine. E vorba de senzatia aia de fluturi in stomac...sentimentul care te face sa zambesti non-stop fara sa iti pese ca ti-ai uitat umbrela acasa si te vei uda din cap pana-n picioare, sentimentul ala care te face sa vrei sa treci peste tot si toate, care te face sa te simti Miss Univers si cea mai bogata femeie de pe planeta.. Da la "dragoste".."iubire" cum vreti voi sa ii spuneti, ma refer !!!

Ramane la alegerea voastra cum vreti sa ii spuneti..

Dar oricum i-ati spune, se simte la fel pentru toata lumea..

SMILE

1 comment:

Anonymous said...

Se poate şi fără, dar vei avea întotdeauna sentimentul că ceva lipseşte.. Că nu eşti un om împlinit.. Indiferent cât de sus ai fi, cât de multe obiective ai îndeplini, cât de mulţi prieteni ai avea, vei simţi că acel lucru lipseşte. Îl vei găsi mai târziu, cu siguranţă. Problema este să ştii să te bucuri de el şi să îl preţuieşti cum se cuvine. Să auzim de la excepţional în sus!