Friday, August 17, 2007

Wanna escape..


I just feel like..escape.. run as far as I can take..
Nush de ce...just feel.. :D
Toata lumea se pune cu curu-n sus ca nu am chef sa socializez pe mess-ul asta..simt ca intru in rutina..fiecare zi la fel fara picanterii, nopti cu scantei [ sau flama cum am invatat mai nou sa spunem :P ]
Vreau sa ma plimb de nebuna, sa tip, sa vad, sa simt...adica sa fac tot ce imi trece prn minte fara sa ma gandesc la nimic altceva..
Am inceput sa scriu fara sa am nici o idee..doar vroaim sa incep..
Iar acum o sa bat campii cum toata saptamana nu a mers exact asa cum mi-am dorit [ dar se putea si mai intr-adevar], cum as vrea sa " kill kenny" cat mai curand posibil [ si aici Ani Sandu iti da mai multe informatii :)) ], cum azi dimineata m-am trezit urland la mama prin telefon k devenisem un pic isterica pe motivul starii mele de kkt si somn..& shit like this.
Vreau...ceva nou !!! e clar !! Dar asta..tot clar..nu pe toate planurile ! :P Raman tot "cu cei mai buni"..Radio 21..muzica buna de la cei mai buni :P
Gata aici ma opresc ca ma rupe somnu...azi m-am trezit la 7 ca trebuia sa ajung mai devreme la radio ..brainstorm...:D
Kisses..'Till next time...SMILE !!!

1 comment:

Anonymous said...

Daca te-ai plictisit sa mai socializezi, sa ai mereu aceeasi rutina... fa cunostinta si cu altfel de oameni... nu numai prefacuti si ipocriti:D...intra pe blogu meu sa ma intelegi mai bine:P http://mikeostia.ablog.ro/