Tuesday, August 28, 2007

Shout your dream or be quiet...


Si eu, si tu, si toti cei din jurul tau isi spun cateodata: "I wish.."
Intr-un final ajungi sa iti doresti atat de des ca deja devi prea comod si nu incerci sa schimbi cu nimic lucrurile..sau poate ca ai stat atat de calm si comod in ultimul timp ca nici solutia nu iti vine prea usor...
Eh poate o sa invatam si noi la un momendat ca nimic nu vina prea usor si cu atat mai putin de unul singur..Da, da, da stiu ce frumoase si usoare ar fi lucrurile..Da de unde !!!!! :D
Ar fi boring dupa..nu?! :P
Eh eu o sa incerc sa schimb partea s........., adica aia care nu imi convine.
Am inceput deja..si e k ..'till now..cred k am uitat si cum se tine o relatie normala..sper sa imi aduc aminte repede ;)) :P
'till next time...SMILE...'cause I really do :D

No comments: