Friday, August 24, 2007

Just read it...


Nu l-am scris eu...l-am citit si mi-a placut cum suna..

"Intr-o zi ne-am jucat la carti IUBIREA. Am impartit egal cartile si jocul a inceput. Am aruncat pe masa o CLIPA da tu mi'ai aruncat o ZI si am pierdut. Scot din carti AMINTIREA da tu pui repede UITAREA si am mai pierdut o carte. Pun jos INTREBAREA da tu arunci TACEREA si ai mai castigat o carte. Pun asul TE IUBESC da din priviri tu imi arunci asul TE-AM IUBIT. Trist,tacut ma ridic pentru ca am pierdut..."

Poate pentru unii suna cam...prosteste...naiv..sau copilaresc..poate asta pentru cei care sunt sau se cred prea grabiti pentru ce se intampla in jurul lor..e ca si cum ar juca intr-o piesa cu un singur personaj. In care ei sunt actorii..regizorii..spectatorii....etc.
Si asta in viziunea mea e ca si cum ai trai intr-o lume numai a ta.. goala..
Faci fata ???? :)

No comments: