Wednesday, August 08, 2007

Never say never...


Never say never !!! Asta e una dintre chestile care trebuie baagate in cap !!! Poate asa "povestea" nu s-ar repeta la nesfarsit.. sau poate sunt curioasa pana cand se poate repeta.. ;)
Da stiti si voi: intra pe o ureche si iese pe alta.. :D Macar unele chestii le tin minte! :))
Dupa ce ieri m-am udat bine rauuuu din cauza ploii azi mi-am luat masurii de precautie: adidasi in care sa nu mai fac lac, hanorac ceva mai gros..d'astea.
Eh numa' ca azi vremea si ea "zambitoare si binedispusa" ca si mine..macar avem si momente cand ne "potrivim" :)) deci azi am murit de cald...
In metrou am ras de un tip ( foarrtteee misto printre altele :D :)) ) care incerca sa ma agate!! Si nici tehinca nu era rea..da nah' mie nu imi plac " intalnirile" de genu...:P
Mie mi-e atat de "lene" sa ma bag in relatii noi k nu imi plac inceputurile si n-am rabdare si timp sa o iau de fiecare data de la capat..pana ajuns sa cunosc omu'...uff dificil tare...Iar aici e o intreaga filozofie [ asta se discuta in general prin redactie cu fetele..+ simo ;)) ].
Am iesit din metru cu un zambet larg pe fata, deci foarte bine dispusa.
At work..toate bune si frumoase..la fel ca si ieri de altfel,multe surprize. Si imi plac surprizele din ultima vreme..sa tot fie asa...My rules this time !!!! :D
Ani a avut grija azi sa ne binedispuna pe toate !!!!!! Maine al cui o fi randul ??? :))
Cam atat pentru azi...'Till next time..u know..SMILE !!

1 comment:

Unknown said...

hmm....ma lil` bitch...citeam..si citeam..si citeam..si asteptam sa vad care e tehnica de agatat! uooff..lasa, ca nu scapi..tot te trag eu de limba.si da..aceeasi chestie cu imbracatu` am avut`o si eu ieri..cand eram in adidasi, blugi mai grosi si hanorac..si afara erau peste 30 de grade..noi sa fin ..sanatoase!pup ya, ma lovely bitch!