Saturday, August 04, 2007

Liberty Parade Arena 2007



































































Am zis: vrem de 2 ori pe an Liberty Parade !!! ;))

Am fost, am vazut....mai vrem :((

A fost cea mai buna muzica de la cei mai buni DJ. Deci atmosfera si distractia garantata..nu stiu cum a fost pentru voi..dar tinand cont k eu m-am carat de pe plaja dupa 7 dimineata "ajutata" de "buna mea prietena" DANa ( noroc cu radioul ca ne-a cazat pe toti la acelasi hotel..da oricum nu stiam nici eu nici el sa ajungem la hotel =)) )

Dar sa revenim . Ca pana la 7 dimineata am ajuns cu greuuuu :))

Am ajuns pe plaja de la Liberty cu ceva timp inaintea camionelor cu DJ..asa ca am avut timp de incalzire :P

Camionele cu DJ si-au facut turul stabilit si au ajuns "insotiti" de muullltti doritori de distractie.

Ne-am agatat frumusel pass-urile de gat ..sa ne lase domnii de la paza sa trecem.. si ne-am facut comozi pe mica tereasa amenajata pentru noi & colegii si asteptam sa "let's get crazy".

Am inceput cu bere... a urmat vodka.. wisky.. si tequila...(pentru tequila e vinovata Wanny aka' Oana sau Andreea :P ).

Am baut vodka pana cand ni s-au epuizat toate "resursele" nostre :))...mari alcoolici suntem :P.

Dupa care a trebuit sa ne orietam ..spre altceva..wisky si tequila.

Dupa ulimul shot de tequila...de precizat ca fara sare si lemon...cautam amand2 un loc liber pe plaja sa ne asezam :D

Recunosc ca pe la un 4 dimineata am avut o mica....pauza...dupa care inapoi la "PARTY ALL NIGHT"

Am dansat pana dimineata ..si inca mai rezistam:P.. am dansat pe plaja..in mare..pe scaune..huh..cat mai vreau un Liberty...:P

Am cunoscut si pe Ramonne de la SK Radio..am stat impreuna foarte putin cei drept ca a durat juma de noapte sa ne gasim..Ne picase si reteau si tot :))

Dar promitem sa recuperam peste 2 saptamani cand Ramonelu la Bucuresti ;).

Am tipat in noaptea aia..si nu o sa uit ca eu si Wanny am dat startul la tipete..dupa care tot Radio 21 ... LET'S GET LOUD !!!! :))

Dar nu o sa uit nici ca o saptamana intreaga stateam cu ceaiu langa mine cand trebuia sa dam stirile ca nu putea sa mai vorbesc ...OOOPPSSSS =)))

Deci clar: Nu se va inventa ever un eveniment sa "bata" Liberty.

Acum ne pregatim ..din toate punctele de vedere..pentru la anu' :P

Si va asteptam ..cat mai multi. Join Liberty Parade !! :*

Eh si daca credeati ca ati vazut tot..mai incercati. http://www.radio21.ro/ Intra pe Liberty Parade si ai acolo la poze si filmari....sa te tot convingi sa vi la anu'

'Till next time...SMILE !

Love'ya ....

No comments: