Friday, November 23, 2007

Lost in... Watching from outside..

uneori...e ca si cum ai privi tot ce se intampla in jurul tau..dintr-un alt unghi..o alta persoana..

se intampla oricum..oricand..
mi s-a "spus" la un moment dat ca am un blog prea light..asta pentru zodia mea..cel putin asa se exprima un vizitator.
"am dat vina" pe posturile mai..personale.. asa ca ele si-au facut aparitia din ce in ce mai rar.
eh dar nah..acum nu o sa dispara de tot..asta ar insemna sa nu mai scriu eu.. si..NOTT :p
Si mi-am dat seama de asta dupa un comment primit de la un alt vizitator.. Thk 4 the wake up dear :P
Smileee ma beloved ones :*

5 comments:

Unknown said...

Pai sa vedem… Referitor la faptul ca mesajul meu a fost cel mai lung de pana acum… s-a intamplat …nu am facut un scop din asta…si nici nu vreau pe viitor sa fac… consider ca nu dimensiunea conteaza, ci "mesajul mesajului " daca pot spune asa…POT ? DACA NU POT SA-MI ZICI..pt. ca tot ce zic este " filtrat " de tine inainte de a fi afisat sau nu pe blogg, nu ? (dar, poate, ai sa zici ca toti barbatii zic asa… ca nu marimea conteaza…si nu ma mai refer la mesaj de data asta…ma refer …..in general…..)
Sa trec mai departe, nu ? In privinta statutului meu de anonim, nu am avut in intentie sa par un secretos, dar nu am un blogg(si nu stiu daca ar fi necesar pt. mine sa-mi fac unul), nici pagina de web, iar la momentul primului meu comment nu aveam nici cont pe Google..asa ca ce puteam face …decat sa fiu anonim ???? Asta nu inseamna ca vei vedea din partea mea o publicitate extrordinara asupra propriei mele persoane…pentru ca n-are rost….sau poate are ?…si eu nu il vad ??
In privinta denumirii adresei mele de mail/contului de utilizator…e o gluma ? sau nu ? nu stiu. Dar stiu sigur ca urmatoarea e o gluma(cel putin asta intentionez) : „Pe o bancă, în parc, un copil mânca într-o disperare dintr-o cutie de bomboane. O bătrână îl vede şi îi spune:
- Nu mânca atâtea bomboane! Te poţi îmbolnăvi!
- Dumneavoastră ştiţi cât a trăit bunicul meu? 105 ani!
- Şi mânca atât de multe bomboane?
- Nu, dar îşi vedea de treaba lui!!!”
Care-i legatura cu denumirea adresei mele de mail/contului de utilizator ??? Trebuie sa stii sa fii curios atunci cand trebuie… pt. ca si curiozitatea asta…e ca in avertismentul acela referitor la alcool, grasimi si zahar, parca, nu ? nu de alta, dar mi-ar placea sa traiesc 105 ani….nu stiu daca imi va reusi…important e cum ii voi trai…..
- In post-ul tau spui la un moment dat ca un vizitator a considerat prea light continutul blogg-ului tau…ce inseamna light ? in conceptia lui…si a ta ? daca light inseamna pareri personale(DAR SINCERE), atunci prefer light, pt. ca daca vrei HARD nu iti va fi greu sa-l gasesti. e la tot pasul…si te loveste HARD, sau STRONG…sau, cum l-a lovit Bute pe Berrio….dar, referitor la light….tot ce e light, ca sunt tigari, sucuri si alte asemenea, SUNT CONSIDERATE MAI SANATOASE….si cum vrem sa consumam mancare cat mai sanatoasa…de ce sa nu "consumam " si pareri sanatoase ?…pardon, light…. Oricum, important e ca tu decizi cum vor fi mesajele de pe blogg…nu eu…nu acel vizitator…nimeni….cel putin asa ar trebui…cui nu-i place…sa schimbe pe alta pagina(si ma includ si eu. dar sper sa nu fie nevoie). Referitor la acest lucru as mai avea o mica povestioara(interesanta, zic eu), dar deja am scris prea mult, si ai sa zici ca una zic si alta fac(comparativ cu ce am declarat la inceputul mesajului meu)…..si risc sa fiu si plictisitor… ca in bancul urmator(eu totusi sper sa nu se ajunga chiar asa de departe….dar nu poti prevedea niciodata ce efecte pot avea actiunile…..sau inactiunile tale asupra celor din jur…si nu folosesc pluralul intamplator… nu-i asa, Olix? Apreciez ca ai sarit in ajutorul "surorii " tale…Intre voi e o legatura gen "frate-sora ", sau ma insel? As fi putut sa intru pe blogg-ul tau. Dar nu o fac pt. ca as prefera ca spatiu de comunicare sa folosim blogg-ul Adei…cum ii zici tu…nu de alta, dar fiind " sora ta mai mica " si avand un nr. mai mic de vizitatori decat tine, nu se cuvine sa nu iti ajuti "sora"…PAREREA MEA). HAI CA VINE SI BANCUL: "Domnule profesor, de ce aţi întrerupt atât de brusc conferinţa?
-Cum să vă spun, eu m-am obişnuit ca auditorii să se mai uite din când în când la ceas. Însă când încep să-l ducă la ureche… "

Alexandra Simion said...

deci am dat drumul la chat aici pe blog :P..imi place cum scri domnule anonim..deci zic ca ai putea sa incepi un blog. Cred k ai atrage multi vizitatori.
Iti multumesc ca imi citesti blogul..si asta pentru ca inseamna ca iti place ce gasesti aici.
In ce il priveste pe vizitatorul cu "light"...nush ce inseamna asta in viziunea lui..asa ca nu pot decat sa spun ce cred eu ca a vrut sa spuna.. nu tuturor le plac "parerile" prea personale..si multi prefera sa ascunda dupa un perete tot ce simt..eu ..nu !! ;)
Ne "vdm" tot aici in curand :P te pup

OLiX said...

hmm, nu suna rau asta cu sora si fratele .. :) Ada, wanna be my lil` sis ? :)

Nu stiu ce ai vrut tu sa spui (ma refer la "un om") cu adresa ta de mail/numele de utilizator, pentru ca noi nu vedem decat "un om", sau poate chiar la "un om" te refereai si nu m-am prins eu, in fine :)

Gluma/bancul cu cei 105 ani chiar mi-a placut si e adevarat, in sensul ca atata timp cat iti vezi de treaba ta si nu-ti bagi nasul inutil in problemele altora, ai sase sa nu ti se intample nimic rau si sa traiesti fericit si sanatos (bine, poate ai sanse sa traiesti si atat, fara sa fii fericit si sanatos) pana cand .. mori.

Sa nu ma intelegi gresit, nu ma refer aici la tine, ci in geeral, la oameni.. in viatza..

Mie-mi plac blogurile light, imi plac blogurile simple, usor de digerat. Din punctul meu de vedere, blogul Adei nu e tot timpul chiar asa de light, dar e ok ;)

Si ca sa inchei .. te intreb de unde stii tu ca am mai multi vizitatori decat Ada, daca tu ai zis ca n-ai intrat pe blogul meu ? :P

Alexandra Simion said...

bay..ce ai u cu blogu meu prea light...si u !! :)))) pup mah

OLiX said...

N-am zis ca e prea light, am zis ca e light din cand in cand si asta e de bine buey :P