Thursday, November 01, 2007

Searching 4 love anf fame..it's all the same.


Da..daca esti obsedat de munca...Ti se pune pe frunte "maniac".. daca nu o faci.. nu sti ce vrei,nu ai nici un scop... Deci nici asa nu e bine..
Pe de alta parte mai vine si problema cu partea aia mai cu multe probleme.. da da.. aia sentimentala..
Cand nu ai timp de el/ea.. "nu te intereseaza, ca daca ai vrea ti-ai face timp"... cate replici de genu' nu am auzit :))... cred k le cam stiu pe toate ;))
Cred k as putea sa "dedic" un blog intreg numai pentru asta..k la cate minti bolnave cred k am mai "stoarce" cate ceva "inteligent" demn de luat in seama :D.
Dar sa revenim la ale noastre intrebari existentiale :))
Deci cum e mai bine.. sa o lasi balta la capitolu "ala cu multe probleme" ?? Hmda.. nu e bine nici asa.. dar nu poti oare sa dai peste cineva mai intelegator decat tine ? :D :))
Da, da.. unde era aia intelegatoare :)) Dar hai sa ma contrazica careva :))) :P
Deci eu tot am o problema: care e calea de mijloc????? Somebody ???!!!??...

1 comment:

OLiX said...

n-am inteles nimic din ce ai scris mai sus :))) tooootusi, calea de mijloc e intelegerea si cam atat :P