Friday, November 30, 2007

Trag cu ochiul in "gradina" colegelor de breasla


O data cu noul come back fetele (sau doamnele) de la Spice Girls au "plecat"in cautare si de noi tzoale..ca sa ne arate cat s-au maturizat ele.
De Victoria Beckham stiam ca va fi imaginea noii colectii semnata Marc Jacobs ..dar nu inteleg ce e cu vestimentatia trupei trasa un pic la indigo de la britanicele Girls Aloud...
Eh macar poate cu asta vor avea un adevarat come back.. ca piesa si clipul nu mi s-au parut extraordinare.. tot ce admir acolo sunt versurile.. :D
In caz ca nu ati apucat sa vedeti clipu..take a look:



3 comments:

Anonymous said...

Nu cred sa mai fie ce-a fost in trecut Spice Girls. Dar ce-a fost in trecut Spice Girls? Daca va mai fi ceva, o mare contributie o va avea(parerea mea), ‘echipa de promovare’ din spatele fam. Becham. Oricum, am descoperit, cu aceasta ocazie un site destul de bine structurat(cel al lui Marc Jacobs). Nu-mi dau cu parerea asupra continutului…nu ma prea pricep…dar cine se pricepe ?

Unknown said...

Ada, apropo de recomandarile in materie de muzica pe care le faci pe blogg…da-mi voie sa te uimesc…am sa-ti fac cunostinta(dar poate ca deja ai aflat de pe colegii tai…ca astfel de lucruri se afla repede..sau poate ca nu) cu ‘THE NEXT BEST THING’. Deci, cred ca o sa fac un imprumut la banca(si nu la una oricare, ci la una care e in TREND, adica aia roz cu cel mai mare brad din Europa-ca sa nu-i dau numele). Si ce o sa fac cu banii, sau cu o parte din ei ? O sa-mi iau bilet DUS(dus de tot) spre L.A.(pt. Ca lucrurile sunt prea moderate pe la noi, ca sa-l citez pe ilustrul personaj..ah..am uitat de ghilimele)…sau poate raman aici, dar poate i-au legatura cu Luminatia-Sa si-mi da dezlegare pt. a-i fi umil slujitor in promovarea si distributia ineditelor ‘Performances’ ale acestui om bun la toate, ale acestui ‘aplicant convins al ideilor inventatorului lucrurilor universale’(se stie reclama operatorului de tel. mobila)…Si stau si ma gandesc..n-ar fi altfel lucrurile in Romania(in particular), in lume(in general) daca am avea un lider politic activ care sa-i semene..sau poate avem ??? Aoleu, cred ca am gasit Adevarul Absolut…nu e pe o plaja la mare..E in L.A. Nu stiu ce fac ceilalti..dar eu ma duc sa-mi iau biletu’
Morala: Viata ne inspira…dar stai ca asta e sloganul bancii rozalii..oops ! Ne inspira sa ce?
Ah, dar am uitat ce era mai important! Doamne iarta-ma ! His name is Mondialu ! Geany Mondialu!!! (sa ma semnez ca vad ca ma santajezi-un.om.obisnuit.dar.curios.UNEORI@gmail.com)
Cred ca am sa plec in L.A.

Unknown said...

In final…liniste…interioara…exterioara…dupa preferinte….cred ca e cel mai rar, pretios si scump(la propiu si la figurat) …’lucru’…’gadget’…sau ce-o mai fi…..ar fi fost mai simplu sa zic ca e gratis, nu?
Ah, si sa ma semnez din nou...un.om.obisnuit.dar.curios.UNEORI@gmail.com.