Monday, November 19, 2007

Short list... or to do list


Pentru ca a fost ca un... BOOMMM.. mi-a starnit interesul... trebuie sa recunosc.
Asa ca dupa am incercat sa descopar cat mai multe articole interesante pe www.petocuri.ro
Iar fitza cu "Short list"...e absolut incredibila...toate femeile single o au.. chiar si cele cuplate..doar ca cele cuplate o folosesc mai rar.. adica o cam tin de rezerva in caz ca ... :P
Pentru multe are diferite denumiri.. short list.. to do list... or.. doar o lista de tipi cu care " te intalnesti from time 2 time" :)) Exact..ei sunt ;)
Pentru unele dintre noi e mai mare -respectiva lista :))- se pare ca in mod special pentru acelea dintre noi care au o viata sociala mai intensa :)))
Asa ca "eternii potentiali" care sunt pe Short list-ul tau, cu singuranta sunt buniii...la acel minunat capitol :))) :P
Sau daca nu sunt...vor fi descalificati de un o noua aparitie ...
Tu cat de mare ai Short list-ul ? :P

5 comments:

OLiX said...

loool, foarte tare asta cu "lista scurta" :)) chiar.. in romaneste cum ar fi "lista scurta" sau "lista cu disponibili" sau .. ? cum ?

Anonymous said...

Am sa incep printr-o scurta povestioara...ca "replica"...daca pot spune asa...si nu cred ca pot...la mica povestioara publicata de tine si intitulata JUST READ IT...CARE MI-A PLACUT FOARTE MULT.
Povestea se intituleaza "Spune-le ca sunt tanara si frumoasa!" si suna cam asa:
'A fost la un moment dat un tanar care a strabatut lumea in lung si-n lat, peste munti si oceane, peste mari si tari, in cautarea Adevarului. La un moment dat, aflandu-se pe un munte inalt, pe timp de furtuna, intra intr-o pestera sa se adaposteasca si, spre surprinderea lui, descopera o babuta care statea si se incalzea la focul aprins inauntru. Omul nostru, mirat, se uita la ea si-i spune:
-Cine esti tu?
-Eu? raspunse femeia cu un aer calm si intelept si cu multe zbarcituri din cauza varstei pe fata… Eu sunt Adevarul…
-Dar nu se poate sa fii Adevarul! Este inacceptabil sa ma intorc la toti cei care m-au cunoscut ca am cautat Adevarul si cand l-am gasit, este tocmai intr-un colt uitat de munte, unde nimeni nu si-ar fi inchipuit sa-l caute, intruchipat de o baba urata!
-Atunci spune-le ca sunt tanara, frumoasa si m-ai gasit pe o plaja la mare!'

Probabil te intrebi care e legatura
cu povestioara publicata de tine sau cu tine.Ideea e ca, din ce am "rasfoit" eu prin blogg-ul tau, mi se pare a fi unul ce contine o multitudine de lucruri care imi plac, cu care ma si identific intr-o anumita masura(desi nu am nici o tangenta cu domeniul media si nici nu cred ca voi avea vreo data). Intrebarea pe care MI-o adresez MIE este: OARE ACESTE LUCRURI VIN CHIAR DE LA TINE? SAU E DOAR O STRATEGIE DE MARKETING? SPUI NISTE LUCRURI PE CARE PUBLICUL AR VREA SA LE AUDA? INCA NU STIU!!!
Raportandu-ma la povestea cu Adevarul, as prefera ca acesta(referitor la blogg-ul tau) sa ia chipul unei tinere, frumoase pe o plaja la mare!(asta ca sa fie in consonanta cu finalul povestii de mai sus, pt. ca nu "ma omor" eu dupa mare...mai frumos e muntele...parerea mea). M-am cam saturat de adevaruri care pe dinafara sunt fete tinere, frumoase, situate pe o plaja undeva la mare, ca in final sa te trezesti ca ai de-a face cu inca "o baba urata"!
Oricum, indiferent daca imi vei publica sau nu comentariul, daca imi vei raspunde sau nu la comentariu, indiferent daca voi avea de-a face cu "o baba urata" sau cu "o tanara frumoasa", tot voi rasfoi(cand voi avea timp si daca voi mai gasi subiecte care sa ma intereseze)blogg-ul tau. DE CE? Pai pentru ca la o prima vedere(abia am dat de el...din intamplare), mi se pare DESTUL DE SINCER!!!(continutul, mai exact). Asta pana la proba contrarie!!!
Daca esti asa cum pari a fi...ma intreb daca si cat vei mai fi asa...

Alexandra Simion said...

Hmmmm..e cel mai lung comment primit la un post de cand am inceput sa scriu... :)
Ma bucur ca iti place ceea ce citesti pe acest blog, si sper sa iti placa si pe viitor ce vei gasi pe aceasta pagina.
Nu stiu cat vei apuca sa citesti raspunsul la comm. ..dar nu am cum sa iti raspund altfel dat fiind faptul ca e semnat cu Anonim :)

OLiX said...

Anonimule, iti zic eu ;) Alexandra e chiar acea "tanara frumoasa", si ghilimelele sunt doar ca sa te citez pe tine !

Asadar, Ada, mai zi-ne despre tine, exprima-te si fii sincera ca de obicei ;)

Alexandra Simion said...

Thk my dear Olix :* I'll always be just me.. ;)