Sunday, November 04, 2007

O noua trupa rock in peisajul romanesc


Da ati citit bine..o noua trupa..si nu de orice fel..rock.
Mie personal imi plac si cred k o sa ne mai "lovim" de ei pe viitor.
Trupa se numeste Evo.. am fost aseara la prima lor lansare..iar LP-ul se numeste "Departe de nori".
Am fost ff curioasa in ce ii priveste..drept urmare dupa ce i-am ascultat live in B52 m-am grabit sa ajung acasa sa rasfoiesc mapa de presa primita in club si bineinteles ca le asc LP-ul.
Evo exista de aproape 5 ani..dar in aceasta formula de 1 an si...ceva :D
Ca deh..stim si noi cat de greu e prin Romanik sa pastrezi o trupa..:P Dar au avut noroc..asa ca s-au pus pe treaba iar acum puteti asculta "Departe de nori".
Pe ei ii gasesti si pe myspace (www.myspace.com/evoromania) sau le poti asculta cateva piese pe site -ul trupei www.trupaevo.ro
Mie imi plac.. Voua??
PS.: La lansarea primul LP "Departe de nori" au avut clubul plin. ;)
Mult succes in continuare dragilor !!!

No comments: